Saturday, February 04, 2006

الاوله اااااااااااااااااااااااااااااااااااه

استعنا عالشقا بالله إحم إحم
يلا جدعان جاهزين؟؟ معلش اصل الدخله الأولي صعبه شويه هانقول ايه ولا ايه العمليه شكلها منيل بستين نيلة انا والله جت معايا كده انا لا كنت ناوي اعمل بلوج ولا نيله منه لله الواد
محمد السويدى كنت عايز اكتب له كومنت اهه بقين حلوين ارفع بيهم روحه المعدنيه بس لقيت نفسي متدبس في بلوج اهه بلوج راجل ولا بلوج حيطه بس وادينا مع بعض دلوقت
شفتوا يا جدعان اهه جت من عند ربنا كده البدايه جت مع بدايه الحمله القزره علي اشرف الخلق سيدنا محمد عليه افضل الصلاه والسلام واحنا طبعا زي ما انتوا عارفين من الدول النايمه (علي ودانها وقفاها وكل حاجه )أمة عندها بري بري بعيد عنكوا مش فالحين غير في الغنا واللطم والصويت طب كفايه عليكوا كده دلوقتي الي اللقاء في البوست القادم ان شاء الله فل
موبايلااااااااات بقي,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, شالوم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home