Thursday, February 15, 2007

Valantenoooooooo

كل فالنتين والأمه الاسلاميه والعربيه بخير
طبعا بما اني شاب رومانسي عالاخر وبما اني في كامل وعيي لدرجه اني اتخضيت لما عرفت ان احنا بقينا في شهر فبراير (شهر الحب) - منه لله اللي كان السبب - فوجئت النهارده و انا عالقهوه بالواد شريف صاحبي جاي وماسك علبه حمرا
سألته ايه دي
هو( باستغراب وكأنه بيكلم واحد مجنون)-هديه الفالنتين انت ايه مش عارف ان النهارده 14
أنا (وعلامات البله علي وشي )- اربعتاشر ايه
هو (بعدأن تأكد اني مجنون) -اربعتاشر فبراير يعني هايكون اربعتاشر اكتوبر
أنا - ياااااه ده علي كده عيد ميلاد اخويا فات من اسبوع
هو (بقرف) - كل سنه وانت طيب
طبعا خلاصه الكلام اكتشفت اني كنت نايم يجي اسبوعين من ساعه ما خلصت امتحانات الترم لأ والأدهي اني اكتشفت اكتشاف رهيب ان الدراسه ابتدت من اسبوع من غير ما حد يقولي مع اني مش موافق عالكلام ده ازاي يبتدوا الدراسه والشعب بيحتفل بالعيد القومي للحب الصراحه ان مضطر اقولها و أمري عالله
اتنيلوا علي خيبتكوا
بقي شعب مش لاقي ياكل ونصه تحت خط الفقر وبيجيب هدايا بالملاين للفالنتين طب اتحدي ان حد من اخوانا الحبيبه يكون عارف مين الحاج فالنتين ده
نسيت أحكيلكوا علي كميه الاحمر اللي كانت في الشارع انا قلت الاهلي خد كاس العالم ولا ابو تريكه كان بيطاهر ابنه
و في الختام احب اهديلكوا اغنيه ايها الراقدون تحت التراب
ابقوا سلمولي عالحاج فالتنينوا كتير وقلولوا الواد نور بيقولك ماتبقاش تعوق علينا لحسن بتوحشنا
بس الصراحه عندي اعتراف صغنن قااااااااااد كده انا لما شفت ان الواد شرشر -شريف يعني - المزه بتاعته جابتله ساعه بحوالي تمنميت تسعميت جنيه قلت مش كان زماني جايلي حتة عربيه صغننه هديه الفالتنين
جاتنا نيله في حظنا الهباب

Labels:

10 Comments:

Blogger mohamed alhaddad said...

أنا عن نفسى مش معترض على عيد الحب بس معترض على انه يبقى على أنه يبقى عيد من الاساس ممكن يبقى مناسبه أما موضوع الهدايا الغاليه دى أنا شايف انها تفاهه شويه ممكن هدايا رمزيه أوى يعنى أو هابى فلنتين أوى على أقصى تقدير يعنى ما يبقاش عيد عيد يعنى

2/15/2007 06:17:00 AM  
Blogger taty said...

كل سنة و انت طيب يا نور
يابني فوق من الي انت فيه دة
الفالنتين فالنتين لأصحابه

2/15/2007 06:37:00 AM  
Blogger NoOR said...

وعد : أولا انت نورتنا
ثانيا : هو بس اي حد يجيبلي هديه وبعد كده يلغوه علي طول

تاااااااتي : انتي فين انا قلت انتوا اتخطفتوا ازيك و ازي بسبس

بس يعني ايه الفالنتين لاصحابه ..احنا مش قد المقام ولا ايه

بي اس : هديه فالنتين لأخوكوا الغالبان بدل ما يجلي حاله نفسيه

2/15/2007 01:59:00 PM  
Blogger Nouran said...

هو انت من انصار كتنا نيلة ف حظنا الهباب زيي انا وصحابي يالا يا نور هابي فلانتين داي تو يو :)

2/15/2007 02:50:00 PM  
Blogger NoOR said...

نوران:علي فكره انا من المؤسسين أما موضوع هابي فالنتين فمش هاقولك غير الله يسامحك

2/15/2007 06:11:00 PM  
Blogger m_elsewedy said...

شررررررررررررررررررررررررررررريف جاله هدية ب تمنميت تسعميت جنيه؟
يا ابن ال ايه فكرنى النهاردة اخليه يبيعها ونخرج خروجة عدلة بالفلوس بدل قعدة القهوة اللى بتجيب كساح دى
:D

بس اومال لو كنت جيت وسط البلد يا نوووووووور ده العملية كانت ملعلطة على الاخر اول مرة اشوف بنات حلوة فى شارعنا كان امبارح
:D
هما غالبا هما هما البنات بتوع كل يوم بس استحموا حومية العيد
:D

2/15/2007 08:57:00 PM  
Blogger Stangallina said...

rabena yehdeena we yehdy el gamee3 ya Noor ,, we 3ala el 3omoom ,, el Valentine ,, da wa7ed men asbab el tatfeeh we el tastee7 le 3o2ol el nas hena 3andena ,, e7na fai2een le el Valentine we el kalam el 3abeet ,, we saibeen el nas 7awaleena tegry we tet2addem ,, le7ad ma yeegy 3alena yom ,, mesh hanla2y 7aga neshtery beeha 2oot yomna ,, gheer el dababdeeb el seeny ,, we el werood el holandy
salamat
Have a Nice Day man

2/18/2007 12:40:00 PM  
Blogger NoOR said...

استنجلينا : انت فعلا قلت خلاصه الكلام

ربنا يسترها معانا

اولا ياسيدي انت نورت البلوج ابقي كرر الزياره يا باشا

2/18/2007 04:04:00 PM  
Blogger ... said...

والله ما بتفرق معانا
خاااالص

ياللا
كل سنة وانت طيب
وفوق بأة
الترم قرب يخلص

2/28/2007 10:48:00 PM  
Blogger NoOR said...

حلم : انتي فييييين ...... وحشاني


وانتي طيبه ,......بس ترم ايه اللي هايخلص ده يادوووووب بادئ من شهر يعني اسبوعين ونلاقي الميد تيرم في وشنا

الله يحرق اللي بدع حكايه الميد تيرم دي

3/01/2007 03:34:00 PM  

Post a Comment

<< Home