Sunday, August 06, 2006

لخابيط

دجله والفرات منابع للنيل في السودان
بطله من ابطال فيلم أوقات فراغ في اجابه لسؤال من هالة سرحان
انا مش هاحط ايدي في بق الأسد
بطل الطلعه الجويه
انا معايا سيجارتين واحده هاشربها هنا والتانيه معاها
من فيلم أوقات فراغ
سلامة ايدك ياريس
بلال فضل
البتاع ده شعبك , يا ريس
احدي عبارات حركه 30 فبراير (لقيتها عند شوبش وعجبتي )ة
ابوك هايتجوز علي أمك يا معلم سلطان
أحمد ذكي الي من يهمه الأمر
احييييييييييه
تيته لما شافت الضرب علي لبنان
فينك يا عبد الناصر
أنا (رغم اني مبحبوش)ة
كلب والينا المعظم عضي اليوم ومات .....فدعيت اليوم لأعدم
أحمد مطر
أنا ناصري منذ كنت ضابط صغير بالجيش
بطل العرب هوجو شافيز
العرب دول هايتحركوا امتي
سذاجه الحاجه والدتي
الله يرحمك ياجدي...كان دعي عليه و ريحنا
أنا
أنا نجحت يا عالم يا بقر
أنا لأصدقائي بعد ست سنين من الفشل

20 Comments:

Blogger Nouran said...

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووك بس هندسة بتطلع ضحايا كده يعني اخشها مش هخرج ولا ايه كنت دخلت طب احسن يلا مش مشكلة المهم انت الف الف مبروك لو كنت عرفت بدري كنت عملتلك تهنئة والله عندي بس ملحوقة هعملهالك ولا يهمك
وايه حكايه مفيش فايدة دي ما الجهل بتاع الامم كان احسن :)
شكلك مكتئب بس انت ناجح زغرت وارفع ايدك علشان عبد الحليم قال كده :)-بس هو مقلش زغت دي من عندي-

8/07/2006 04:45:00 AM  
Blogger Nouran said...

تعالى شوف التهنئة بتاعتي عندي ومبروك مرة تانية :)

8/07/2006 04:53:00 AM  
Blogger m_elsewedy said...

شوبش بيقول انك لسة مكتئب ما يعرفش ان دى احسن حالة ليك
:D

8/07/2006 06:41:00 AM  
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

الف مبروك يا عم

8/07/2006 07:40:00 PM  
Blogger NoOR said...

شوبش :-
الله يبارك فيك والساقع هيوصل لكل واحد في البلوج بتاعه

ياعم شوبش انا مدمن اكتئاب اساسا:)ة

نوران:-

شكلك لسه شايفه الحياه بمبي ومش عايز اصدمك بس ربنا يوفقك انتي مش جالك هندسه القاهره دي كتاكيتي خالص بتاعت العالم المرفهه وعموما انا حايا رافع ايدي عشان عمو عبد الحليم مايزعلش


الف الف شكر عالتهنئه اللذيذه دي يا نوران

8/08/2006 01:37:00 PM  
Blogger NoOR said...

ايه يا سويدي هاتطلع عليا اشاعات وتقول اني سوداوي وسيكوباتي شرير لأ ناقص كمان تقول اني مكتئب علي طول ...ايه الكدب ده يا كداااااااااب

ده انا طيب وابن حلال )c........ة


شفت اديك قلقت الواد مني هايقولوا عيا ايه دلوقت في الوسط السيبري

8/08/2006 01:40:00 PM  
Blogger NoOR said...

اشاعات مغرضه يا شوبش عايزين يسقطوني في الانتخابات


محمد مفيد :- الله يبارك فيك والف شكر عالزياره متقطعش الجوابات وابقي كررها وانا اعملك ديسكاونت عالمشاريب

8/08/2006 01:42:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

والله فرحتني يابني وانا مليش نفس خاااالص

الف الف الف الف مبروك يا نور

يا ريتني بعرف ازغرط

الناجح يرفع ايده هييه

هي دي كانت اخر سنه؟؟

8/08/2006 04:25:00 PM  
Blogger NoOR said...

للأسف لأ ...........بس الله يبارك فيكي

8/08/2006 06:03:00 PM  
Blogger ... said...

الف مبروك يا نور
والله فرحت جدا جدا

مبرووووووووووووووك

هى هندسة على ايامكم بقت 6 سنين

على ايامى كانوا سبعة

كورسات اعدادى خصوصا بتبقى محتاجة تتقسم على سنتين

المهم كفارة

ياريت تزور طاهر فى مدونته
عنده خبرات فى الانترفيوهات
ومع المديرين

هتنبسط أوى

مبروووووووك من قلبى والله

8/08/2006 09:15:00 PM  
Blogger أجدع واحد في الشارع said...

الف الف الف مبرررررررررررررروك يا نور

8/09/2006 01:12:00 AM  
Blogger NoOR said...

حلم : الله يبارك فيكي بس للاسف هي لسه سبعه لان فاضلي سنه لسه
انا ناوي ارد علي التاج بتاعك بس ابويا معذبني معاه في الشغل ...انتوا السبب علي فكره

ابن الشارع :

الله يبارك فيك .......مبروك علي النيو لوك

8/09/2006 03:05:00 PM  
Blogger ... said...

والله يا نور بادعيلك بالنجاح دايما
وهادعى اكتر
بعد ما عرفت انك ابو زُمُل
انا بالاضافة لاعدادى
حبيت اوى الفلويد بتاع تانية
وكان سبب رئيسى انى اعيد السنة علشان ابقى متمكنة منه
:)
ربنا معاك
واصبر على باباك
مفيش شغل الايام دى
وصدقنى كله فايدة

سلام

8/10/2006 06:42:00 PM  
Blogger ... said...

نور

ليه غيرت اسم البلوج
وليه مفيش فايدة

والله فيه فايدة لو احنا عايزين

بلاش تحبط نفسك بنفسك
كفاية اللى حوالينا

اقوللك
سميه احمد
على اسم جده
:))

8/10/2006 06:44:00 PM  
Blogger soosa el-mafroosa said...

مبروك يا باشا..بس مالكش حق اتخرجت بسرعه ..الدنيا جوه الجامعه أحلى من بره بكتير..يالا مانجيلكش في حاجه و حشة

8/11/2006 07:02:00 PM  
Blogger change destiny said...

مبتهيأليش انها لخلبيط ..هي حقيقة بس متلخبطة جدا

8/12/2006 12:40:00 AM  
Blogger NoOR said...

أولا احب اوضح نقطه مهمه للجميع انا يا جماعه..............لسه ماتخرجتش السنه الجايه ان شاء الله بس اكمني كنت ماشاء الله متمكن وكل سنه في سنتين فحبيت احتفل بانجاز النجاح السنه دي

حلم: تصدقي ان الفلويد دي من المواد القلائل اللي جبت فيها تقدير )c لكن كان عندي الثرمودينامكس نجحتها بعد رابع مره ...اه والله

اما بخصوص اسم البلوج فانا قلت انا اكيد مش احسن من االمتنبي اللي قالهم

اغايه الدين حفش الشوارب ..ايا امه ضحكت من جهلها الأمم

الراجل قال البقين من مئات السنين واحنا لسه زي ما احنا فقلت اوضحله واقله ان مفيش فايده انت بتدن في مالطه يا عم الحاج وبس

اما اسم جده حصلت بسببه خناقه قلت اسميه علي اسم جده راح جده التاني زعل

8/12/2006 01:54:00 PM  
Blogger NoOR said...

سوسه :
طبعا بعد التوضيح اني لسه فاضلي سنه اكتشفتي اني اصيل وما تهنش عليا العشره بالساهل قال اسيب الكليه انا اتجننت ........دول حتي ماسكين فيا علي الاخر

8/12/2006 01:56:00 PM  
Blogger NoOR said...

change destiny:

اولا حمد الله عالسلامه بقالك كتير مش باينه ولا انتي كنتي قرفانه مالحياه زي حالاتي .......اما بخصوص اللخابيط فهي حبه كده وحبه كده ........حسب التساهيل يعني

8/12/2006 01:58:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

eeeeeeh 7 sneen wala da 3ala el sana de ?


3moman ya far7et omak beek

9/22/2006 12:54:00 AM  

Post a Comment

<< Home